שאלות ותשובות

הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

על מנת לבצע רכישה באתר עלייך לדלג בין הקטגוריות השונות, לבחור את הפריטים האהובים עלייך – כולל צבע מועדף ומידה. כעת לחצי על כפתור –

׳הוספה לסל הקניות׳. תוכלי לראות כי נפתח חלון ׳סל הקניות שלך׳ בו נמצאים הפריטים שבחרת. נותר לעבור לקופה, לבחור את שיטת המשלוח ושיטת התשלום וזהו. הפריט יגיע אל ביתך בתוך שלושה ימי עסקים.

את כל הפרטים בנוגע להזמנה תקבלי ישירות למייל אותו הזנת במעמד ההזמנה.

איך אוכל לדעת מה הסטטוס של ההזמנה שלי ?

ניתן לשלוח בכל עת הודעה במייל\רשתות חברתיות או להתקשר למס:03-6111157

יש להצטייד הפרטים הבאים: מס הזמנה\שם מלא, טלפון.

לאחר פנייתך שירות הלקוחות שלנו יענה לך במהירות האפשרית ויעדכן אותך לגבי ההזמנה.

שירות הלקוחות שלנו פועל באופן שוטף בין השעות 11:00-18:00 בימים א׳-ה׳, ביום שישי בין השעות 15:30 – 11:00 וביום שבת החל מהשעה 20:00.

 

אני רוצה לבטל את ההזמנה שביצעתי, איך אני עושה זאת?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות:

בטלפון 03-6111157 אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 11:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 15:30 – 11:00 ושבת החל מהשעה 20:00. בנוסף ניתן לפנות אלינו דרך המייל שלנו ונענה בתגובה עד 24 שעות – [email protected]

 

אני מעדיפה לעשות הזמנה טלפונית, יש אפשרות כזו?

בטח! תוכלי להתקשר ולרכוש דרך הטלפון כל פריט שתבחרי. לקבלת סיוע משירות הלקוחות שלנו, התקשרי אלינו בטלפון 03-6111157 בין השעות 11:00-18:00 בימים א׳-ה׳, ביום שישי בין השעות 11:00 – 15:30.

בנוסף, תוכלי לשלוח אלינו הודעה ברשתות החברתיות בנוגע לעזרה ברכישה בצירוף מספר הטלפון שלך, או דרך המייל [email protected]  ונחזור אליך בהקדם.

 

משלוחים

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת: במידה ובחרת בשליח עד הבית השליח יגיע עד – 3 (שלושה) ימי עסקים .

במידה ובחרת באיסוף עצמי מהחנות, הפריט ימתין לך בחנות שלנו, ברחוב תל גיבורים 5 (בית טפר) בתל אביב עם ביצוע ההזמנה. 

אני לא יודעת איזה כתובת לבחור שהשליח יגיע אלי לעבודה \בית?

המשלוחים שלנו עובדים בין השעות 08:00-20:00, ולכן כדי לבחור במקום בו תמצאי בשעות האלו בימים הקרובים.

כשאתם אומרים 3 ימי עסקים, מה הכוונה ?

הכוונה היא לכל הימים שאינם שישי/שבת או חגים ומועדים – אלא ימי חול.

במידה ורכשת לאחר השעה 12:00 בצהריים ההזמנה נחשבת כאילו בוצעה ביום למחרת.

במידה וחל עיכוב בזמן המשלוח, אשר עולה על 3 ימי עסקים, יש להתקשר לשירות הלקוחות – 03-6111157 ולעדכן אותנו על כך. על מנת לקבל את המידע המדויק יש להכין מספר הזמנה, טלפון ושם מלא .

 

החזרות והחלפות

הזמנת פריט וברצונך להחזירו או להחליפו?

את הפריט אפשר להחזיר ולהחליף בשני דרכים:

  1. ניתן להחזיר את הפריט לחנות. על מנת לעשות זאת יש לעדכן את שירות הלקוחות באופן טלפוני בנוגע להחזרה, ולצרף את כל הפרטים הרלוונטים על מנת שנוכל להמציא זיכוי עבור הפריט אותו החזרת.
  2. בקופסא תמצאי מעטפה עם הסבר מפורט כיצד להחזיר את הפריט באמצעות דואר גוביינא.

לאחר החזרת הפריט יצרו איתך קשר משירות הלקוחות באמצעות המייל או הטלפון, על מנת לבצע זיכוי.

אני רוצה לקבל זיכוי כספי, זה אפשרי ? 

מיום קבלת המשלוח אלייך הביתה יש לך עד שבוע אחד להתלבט. בתום השבוע יש לשלוח את הפריט בחזרה אלינו

איך עושים את זה ?

  1. ממלאים את טופס השאלות שלנו (מצורף יחד עם הקופסא)
  2. מדביקים את מדבקת הגובייאנה על הקופסא (לאחר הכנסת הפריט לקופסא כמובן).
  3. שולחים בדואר חזרה אלינו.

אנחנו נדאג ליצור איתך קשר ברגע שהחבילה אצלנו 😉

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מחויבת להעביר אלינו את החבילה עד 14 ימי עסקים.

ברגע והפריט הגיע אלינו עם כל הפרטים, אנחנו ניצור איתך קשר

להשלמת התהליך. במידה ולא שמעת מאתנו בתום 14 יום, את מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6111157 או לתקשר אתנו ברשתות החברתיות.

החזר כספי עד כשבוע מיום קבלת החבילה במשרדי החברה .

לא קיבלתי \ לא מוצאת את מדבקת הגובייאנה, איך אוכל להחזיר את הפריט ללא עלות תשלום?

תוכלי ליצור איתנו קשר בכל עת בשירות הלקוחות .

03-6111157 \ רשתות החברתיות \ במייל : [email protected]

 

 

מידות ובדים

אני בדרך כלל לובשת S וראיתי את מידות הפטיט שלכם, זה יכול להתאים לי ?

מידת P – פטיט היא מידה המתאימה לבנות שלובשות מידת XS , וגובהן לא עולה על 1.60

אם יש לך את אחד מהאפיונים האלו תוכלי לרכוש את הפריט שהוגדר במידה P .

במידה ואת עדין מתלבטת, תמיד תוכלי לקבל ייעוץ אישי משירות הלקוחות שלנו. יש לנו את החוש להבין האם הפריט ישב טוב או לא, באמצעות מספר תמונות שלך. תוכלי לשלוח הודעה ברשתות החברתיות \ במייל :[email protected]

מידת ONE SIZE – לאילו מידות מתאים?

בדר״כ מי זו תתאים למידות S,M,L, אולם הדבר משתנה בין פריט לפריט. אנחנו ממליצות להסתכל בטבלת המידות על מנת להחליט האם הפריט מתאים למידותייך. במידה ואת עדיין מתלבטת, נשמח לייעץ לך באמצעות פניה לשירות

הלקוחות שלנו דרך הטלפון :03-6111157 | ברשתות החברתיות | במייל : [email protected]

קיבלתי את הפריט שלכם ואני לא מצליחה להבין איך ללבוש אותו ?

תוכלי תמיד לקבל הסבר משירות הלקוחות שלנו .

אנחנו ממליצות להיכנס לאתר ולראות את הוידאו המצורף לפריט.

קניתי שמלה שלכם והיא לא מפסיקה להוריד נצנצים, מה אני יכולה לעשות?

יש לכבס את הפריט בפעם הראשונה ביד באמצעות מים פושרים, לאחר הכביסה הראשונה הנצנוץ ירד בצורה משמעותיות .

 

מלאי

אהבתי ממש פריט שנראה שאזל מהמלאי , איך אני אוכל לדעת כשהוא חוזר ?

תוכלי לשלוח לנו הודעה בנוגע לאותו פריט, ואנחנו נעדכן אותך באופן אישי במידה והוא חוזר למלאי.